HelpDesk

Kérjük, hogy a hibabejelentés során az alábbi információkat adja meg:

A hibás berendezés

  • Típusa – megnevezése,
  • Sorozatazonosító száma,
  • Termékazonosító száma,
  • Konfigurációja – kiépítettsége.

A bejelentő cég nevében

  • A bejelentő személy neve,
  • Visszahívható kontakt személy neve,
  • Telefonszám,
  • E-mail cím,
  • Hiba helyszíne, elérhetősége,
  • A hibajelenség rövid ismertetése.

Hiba kategóriák hatásának – prioritásának meghatározása

 

 

Probléma, Kategória

Berendezés Kategória
Üzletileg Kritikus Nem Kritikus
Súlyos 1-es Prioritás 3-as Prioritás
Csekélyebb 2-es Prioritás 4-es Prioritás

A táblázatban szereplő kifejezések az alábbiak:

Berendezés Kategória

  • Üzletileg Kritikus
    • Minden olyan szerver, illetve eszköz, amely a cég által használt üzletileg kritikus rendszerek teljes körű működését biztosítja a felhasználók számára.
  • Nem Kritikus
    • Minden olyan eszköz, amely nem szükséges a cég elsődleges üzleti tevékenységéhez, illetve nem befolyásolja a felhasználók többségének munkavégzését.

Probléma kategória

  • Súlyos
    • Az alkalmazások vagy a rendszer használhatatlan, elérhetetlen, illetve a probléma jelentősen befolyásolja a rendszer működését.
  • Csekélyebb
    • Az alkalmazások vagy a rendszer működését nem befolyásolja. A fő funkciók működnek.
    • Kérdés esetén forduljon munkatársainkhoz a megadott elérhetőségeinken!