Rendszerintegrációs szolgáltatás

Az elvárt gazdasági hatékonyság, versenyképesség javítása rövid és hosszú távon csak korszerű informatikai eszközpark és IT menedzsment alkalmazásával valósítható meg, ehhez az üzleti tervek,  célok és az információs-, mobil-, és felhő alapú technológiák szinergiájának folyamatos összehangolása nem jelenthet kihívást az ALPHANET részére.   Az IKT specifikus szabványok, követelmények, elvárások növekedésével a fejlesztéseket követőn gyakran az IKT költségek is tovább emelkednek, pedig soha nem volt még ennyire fontos szempont a költséghatékony és optimalizált informatika működtetése. A vállalati és szervezeti folyamatok támogatása nézőpontjából kiemelten fontos, hogy a technológiai változásokhoz gyorsan és hatékonyan alkalmazkodni képes  IKT szervezeti stratégia készüljön. Az ALPHANET technológiai üzletágainak évtizedes tapasztalatai, szakmai sikerei alapján számos IKT modernizációs megoldást dolgozott már ki és adott át a megrendelők részére.

A hazai rendszerintegrátor és informatikai szolgáltatók közül a kivételes szakmai tudásbázis, egyedi kompetencia teszi az ALPHANET szakmai értékét és megbecsülését különlegessé.

Informatikai tanácsadó

Az informatikai és üzleti tanácsadás a rövid-, közép- és hosszú távú IKT tervek, beruházások, megoldások kidolgozásában és megvalósításában nyújt segítséget. Eközben fel kell mérni a szervezetek üzleti és működési tevékenységét fenyegető kockázatokat és meg kell határozni azok üzletmentre gyakorolt hatását​ is.

Rendszerintegrátor partner

A tanácsadói és rendszerintegrációs üzletág a piacvezető gyártói megoldások alkalmazásával magas rendelkezésre állású virtualizációs környezetek, nagyteljesítményű konszolidált háttértároló központok kialakításában, valamint ITIL alapú szolgáltatás- és rendszerfelügyelet  kialakításában nyújt segítséget.

Szervizpartner

A szerviz üzletág elsődeges feladata az egyedi és komplex rendszerek teljes körű garanciális és garancián túli szervizelése. Kielemten fontos továbbá a megadott
szolgáltatási szint vállalása kellett az alkalmazások és hardver problémák diagnosztizálása, illetve az üzemeltetett rendszerek folyamatos, időszakos karbantartása​.

Információbiztonsági szakértő

A szolgáltatás célja a hazai és nemzetközi szabványoknak, biztonsági ajánlásoknak, különböző előírásoknak megfelelő IKT környezet felépítése és az informatikai szervezetek teljes egészére kiterjedő kockázat- és biztonságmenedzsment tudásbázis bevezetése.


IKT üzemeltetés-támogatási partner

A szerviz üzletág további fontos feladata az informatikai rendszerek, adatközpontok, illetve privát felhő rendszerek üzembe helyezését követően a folyamatos helyszíni és távoli üze​meltetés támogatás és rendszerfelügyelet biztosítása. A Hewlett-Packard Enterprise, valamint az IBM és a NetApp minősített szervizpartnereként a folyamatos javítási és karbantartási szolgáltatás mellett a kis-, közép-,  illetve a nagyvállalatok garanciális eszközeihez többletszolgáltatást is nyújt, melyhez a kiépített szervizháttér garantálja a megbízható működést. ​A felhasználók mind telefonos, mind elektronikus formában bejelenthetik a szervizszolgáltatáshoz kapcsolódó igényeiket, melyekkel mindig a megfelelő szakértői csoport foglalkozik. A kiemelt felhasználók részére  biztosított emelt szintű szolgáltatás magában foglalja a folyamatosan  elérhető HelpDesk rendszerhez történő hozzáférést. Az ALPHANET technológiai üzletágai arra törekednek, hogy az ügyfelek elégedettsége érdekében a gyártóknál is szigorúbb feltételeket vállaljanak, úgy, hogy az üzletmenet-folytonosság mindig fenntartható legyen.

Az elmúlt évek során megismert üzleti és szakmai irányokat rendszerezve az ALPHANET technológiai portfóliójának elemei lehetőséget biztosítanak mind az egyedi szakmai igények kiszolgálására, mind a piaci kihívásoknak történő folyamatos megfelelésre, úgymint költséghatékony adatközpontok kialakítása, illetve nagy megbízhatóságú felhő megoldások szállítása. Az ALPHANET szerviz, tanácsadói és rendszerintegrációs tevékenységeinek szinergiája garantálja a gyakorlatias, rendszerközpontú, az ismert metodológiákon alapuló és a jogi környezet nyomásával összhangban álló optimalizált IT üzemeltetési szemlélet meghonosítását​.