Szolgáltatás

Az ALPHANET szakmai tudásbázisát magasan kvalifikált és nemzetközileg is elismert, tervezési-üzemeltetési és megvalósítási tapasztalatokkal rendelkező munkatársak biztosítják. A technológiai üzletágak munkatársai a hazai informatikában, illetve a nemzetközi szakterületeken már bizonyított és elismert mérnökök, vezető szakértők és tanácsadók. Mind a tanácsadói és rendszerintegrációs üzletág (Consultancy and Systems Integration – CSI), mind a szerviz és szolgáltatási üzletág (IT Support services – ITS) szakemberei a partneri minősítések birtokában, a legjobb gyakorlati tudást alkalmazzák, így az IT üzemeltetésben/szolgáltatásban kulcskérdéssé vált nemzetközi módszertanok, szakmai ajánlások és szabályzások alapján mindig az ügyfelek egyedi igényei alapján elképzelt rendszert tudják szolgáltatni.

Az ALPHANET technológiai üzletágainak technológiai tudása folyamatosan frissül, az oktatás terv alapján a legfrissebb gyártói minősítésekkel rendelkeznek, így mindig megfelelő szakmai erőforrások biztosíthatóak az adott projekt vagy támogatási munka elvégzéséhez. A minőségi irányelv és folyamatos minőségbiztosítás garantálja, hogy a szakmai munkatársak elkötelezett és lelkiismeretes munkát végezzenek, ezáltal a komplex kivitelezések és szolgáltatások során az elvárt költséghatékonyság, a rugalmasan skálázható és korszerű megoldások mindig értékteremtőek lesznek.

Tanácsadói és rendszerintegrációs üzletág

 

Szerviz és szolgáltatási üzletág

 

Tanácsadási és rendszerintegrációs szolgáltatás

Informatikai tanácsadás

  • Rövid-, közép- és hosszú távú IT stratégiai tervek, beruházások, megoldások kidolgozása, kivitelezése.
  • Magas rendelkezésre állású rendszerek, háttértároló központok kialakítása (Cloud & Hosting).
  • Tanácsadás ITSM alapokon –
    (Information Technology Service Management), legjobb iparági ajánlások
    mentén.
  • IT szolgáltatási és üzemeltetési
    színvonal minőségi fejlesztése,

    • ITIL alapú működés előkészítése,
    • Működési folyamatfelmérés (BPR),
    • Költségcsökkentési lehetőségek elemzése
    • IT szervezet, projekt beruházási tervezése – elemzése.


Infrastruktúra és alkalmazás
felügyelet

  • ITIL alapú gondolkodás és folyamat szemléletmód meghonosítása az IT üzemeltetésben.
  • Szolgáltatás-, biztonság- , rendszer-felügyeleti és hálózati infrastruktúra
    menedzsment megoldások bevezetése.
  • Végponttól-végpontig terjedő szolgáltatások, üzleti alkalmazások monitorozása,
    elemzése.
  • Folyamatos rendelkezésre állás és az üzletfolytonosság növelése, SLA (Service Level Agreement) menedzsmentje.
  • IT életciklus menedzsmentje, eszközök nyilvántartása.
  • Szolgáltatási katalógusok tervezése, kivitelezése.

Információbiztonság menedzsment

  • IT Auditra történő felkészítés és támogatás
  • BCP, DRP, BIA tanácsadás
  • Mobil eszközök felügyelete
  • Log elemzés, log tárolás
  • IT tanácsadás és standardizálás (BS7799/ISO 17799/ISO 27001, CoBIT, Nemzetközi és hazai elvárásoknak való megfeleltetés)

IKT konszolidáció, virtualizáció

  • Katasztrófatűrő rendszerek tervezése és kiépítése.
  • Alkalmazás és kiszolgáló hosztolás.
  • Felhő alapú integrált megoldások (kliens, szerver, alkalmazás).
  • Üzemeltetés konszolidálása,
    • Virtualizáció,
    • Szerver,
    • Háttértár,
    • Alkalmazás,
    • Munkaállomás,
    • Hálózat,
  • Office 365 migráció, Hybrid felhő kialakítása


Alkalmazástesztelés és kódelemzés

  • Szoftverfejlesztést támogató verziókövetési keretrendszer.
  • Követelménykezelés, automatizálás
  • Forráskód elemzés, hibakeresés és kiváltó ok analízise (VB.NET, C#, ASP.NET)
  • Regressziós- és funkcionális tesztelés.
  • Teljesítmény- és terheléses tesztelés.
  • End-user felügyelet, tranzakció menedzsment.

Üzemeltetés-támogatási szolgáltatások

Szerviz szolgáltatás

  • Országos szervizhálózat, technológiai együttműködés
  • Multivendor IT szerviz, hardver karbantartás és tanácsadás.
  • Garanciális és nem garanciális támogatás:
    • Szerver,
    • Kliens,
    • Tároló és
    • Hálózati eszközökre
  • Hotline IT szerviz – szerződéses ügyfelek részére
    • 5x7x13, 7x24x4CTR, 7x24xNBD megjelenéssel
    • 7x24h Angol/Magyar nyelvű ügyfélszolgálat
  • Távfelügyelet (kliens, szerver, hálózat)
  • Kiemelt ügyfél támogatás, kihelyezett szaktudása

Infrastruktúra ​karbantartás​

  • Kliens frissítés, verzióváltás kivitelezése (XP ->W7/W8.x)
  • Heterogén, homogén rendszerek szervizelése, karbantartása és felújítása
    • ON SITE – ügyfél telephelyén (HP, IBM, EMC, NetApp, Dell)
    • OFF SITE – márkaszervizben (HP, NTT, Dell)
  • Outsource – kihelyezett IT üzemeltetés támogatás, ügyfélszolgálat
  • Garancián túli eszközök javítása.